20 septembrie 2011

piure cu legume si chiftelute de peste

cum nu aveam chef sa stau prea mult prin bucatarie am ales sa pregatesc repede, repede un piure cu legume in sos de rosii si chiftelute de ton ;)

da, da ... stiu, pare sa fi fost nevoie de timp, dar credeti-ma pe cuvant ca nu mi-a luat decat 30 minute cu totul

am fiert 4 cartofi cu tot cu coaja, in apa cu un praf de sare, pe cxare ulterior i-am zdrobit bine si i-am amestecat cu 1 lingura de unt si 2 de lapte dulce, pana au devenit piureul cremos care-mi place mie :)



separat, in 2 linguri de ulei de masline, am calit un mega mix de legume taiate cuburi, aproximativ egale (ce-am gasit prin frigider: ceapa verde, ardei rosu si galben, 2 morcovi maricei, 1 ramurica de conopida, 1 catelus de usturoi, 4 rosioare si o ramurica de patrunjel, cateva boabe de mazare si porumb), le-am condimentat cu putin praf de busuioc si piper alb stropindu-le cu 1 cescuta mititica de apa si le-am lasat sa scada binisor, timp in care am facut niste chiftelute de ton


1 conserva ton bucati de buna calitate, sare, piper dupa gust, 1 cartof fiert si dat pe razatoare sau zdrobit,1 ou mare, ceapa verde tocata marunt, o cescuta de granule de soia (sau un dovlecel dat pe razatoarea mica si scurs bine de zeama) si putina faina prin care am tavalit, iniante de prajire, chiftelutele! 

toate au mers perfect cu salata de castraveti proaspeti stropiti cu un pic de ulei de masline si zeama de lamaie! 

usor, rapid si la indemana oricui! 


va pup cu drag,
A. 

2 comentarii:

Antonina Sofia Sociu spunea...

n-am facut chiftelute din ton... dar sa tot mananci nu?

Amoush spunea...

Antonina, chiar sunt delicioase :) si sunt extrem de usor de facut! imi plac foarte mult si cele cu peste proaspat, dar ai nevoie de ceva mai mult timp pentru pregatire :)

te pup cu drag si multumesc :*