11 septembrie 2011

paste cu morcovi si rosii la puterea 2

... ce poate fi mai gustos decat o portie de paste delicicioase?
o portie de paste extradelicioase :))



am gasit de curand, intr-un magazinas paste barilla facute cu piure de legume: rosii si morcovi

am facut repede repede un sos din 3 morcovi taiati cuburi micute + 3 rosii + ulei de masline + busuioc si oregano + un catelus de usturoi ;) timp in care pastele s-au fiert in apa cu un praf de sare si o lingura de ulei



sunt foarte gustoase si sosul de morcovi cu rosii le-a completat atat de bine gustul ... ca am lins farfuriile :))




6 minute de fiert pt paste, timp in care toci legumele + 6 minute pt pregatit sosul si asezat masa = 12 minute pentru o masa excelenta :)


va pup cu drag,
A.

4 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Rapid si gustos exact cum imi place !Pupici!

Amoush spunea...

Teo, am fost uimita si eu de gustul delicios! nu ma asteptam sa se si simta aroma legumelor in paste ;) te pup si eu :*

Antonina spunea...

misto denumire ;)) tare bine arata! pup

Amoush spunea...

:)) te pup cu drag Anto!
o seara excelenta :*